FAQ

Algemeen

Algemeen

Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?

We bieden de volgende betaalmethodes aan: Visa, MasterCard, Maestro, CB, Bancontact, iDEAL, Sofort, KBC/CBC, Belfius, Klarna Achteraf Betalen, SEPA overschrijving en Apple Pay.

Is mijn bestelling succesvol geweest?

Als je na het indienen van je bestelling naar de "Bedankt"-pagina werd geleid, is deze succesvol ontvangen. Zodra de betaling is verwerkt, ontvang je een bestelbevestiging op het e-mailadres dat je bij het afrekenen hebt opgegeven. Volginformatie wordt verzonden op de eerste werkdag nadat de bestelling is geplaatst.

Wat is 'pre-order'?

We bieden de mogelijkheid om producten vooruit te bestellen als een manier om een product van tevoren te reserveren voor onze aanstaande productlevering, met het begrip dat deze op een later tijdstip dan je aankoop zal worden verzonden. Betaling is verschuldigd op het moment van aankoop, en je ontvangt een verzendmelding zodra de bestelling onderweg is naar jou.

Waarom kan mijn creditcard geweigerd worden?

Je creditcard kan om een van de volgende redenen geweigerd worden:

  • De kaart kan verlopen zijn.
  • Je hebt mogelijk je kredietlimiet bereikt. Neem contact op met je bank om te controleren of je de toegestane aankooplimiet niet hebt overschreden.
  • Je hebt mogelijk enkele gegevens onjuist ingevoerd. Controleer of je alle vereiste velden correct hebt ingevuld.
  • Je kaart wordt niet geaccepteerd op andere continenten. Neem contact op met je bank om dit mogelijk te maken.

Ik heb net mijn bestelling geplaatst. Kan ik deze nog wijzigen?

Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantendienst via info@leselles.be om je bestelling te wijzigen of te annuleren.

Hoe kan ik contact opnemen?

Raadpleeg onze contactpagina voor algemene verzoeken of bezoek onze pagina met Algemene Voorwaarden voor alle garantie-, webshop- en retourverzoeken.

Levering en retournering wereldwijd

Wat kost de verzending?

leselles biedt gratis verzending en retournering aan op alle bestellingen binnen de Benelux. Retourneringen zijn voor rekening van de klant.

Wat is de geschatte levertijd?

leselles verwerkt elke bestelling zo snel mogelijk om je producten binnen vijf (5) werkdagen na de orderbevestiging te leveren. Meestal verzenden we binnen 2 dagen. Deze leveringsperiode is echter indicatief en we kunnen hierin geen garanties bieden. Buiten de EU bedraagt de levertijd 5 tot 7 werkdagen.

Verzenden jullie naar mijn land?

leselles verzendt wereldwijd.

Hoe retourneer ik mijn bestelling?

We accepteren retourneringen van ongebruikte producten binnen 14 kalenderdagen na verzending, op voorwaarde dat het label nog steeds is bevestigd en het product ongebruikt is. Als we een retour ontvangen en het is gebruikt of beschadigd, kunnen wij jouw retournering niet accepteren. Ook na de retourtermijn is een terugbetaling niet meer mogelijk.

Hoe start ik een retournering?

Je leselles product retourneren of ruilen kan via je account of via het retourformulier onderaan de website.